Nights Out

Discussion in 'Chit Chat & Introductions' started by CNS-southwest, Dec 10, 2012.

Advertisement
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Welcome to the UK Window Cleaning Forums.
    Starting or own a window cleaning business? We're a network of window cleaners sharing advice, tips & experience. Rounds for sale & more. Join us today!

  1. CNS-southwest

    CNS-southwest Grand Master
    Member

    Joined:
    Sep 5, 2012
    Messages:
    3,819
    Likes Received:
    111
    As some of you know I have an office job aswell ATM.

    Well Saturday was the Xmas party in London, was great till home time lol. On the coach and I needed a wee, coach fiber kicked me off as he isn't wana was but didn't want me peeing on the coach (I wasn't drunk btw) so he kicked me off at Westminster, went for wee and found last tube had gone :(

    Hailed a can and they wanted £78 :eek:

    Didn't have that so walked ....9 miles from Westminster to chiswick where I managed to get a taxi I could afford lol. It home at half 4, then work up at 6 for work :eek:


    KO'd is not even the word lol
     
    Advertisement
  2. Dodger

    Dodger Hero
    Member

    Joined:
    Jan 30, 2012
    Messages:
    7,218
    Likes Received:
    289
    bit rotten of the driver mate, I'd complain to company..
     
  3. harunh

    harunh Legend
    Member

    Joined:
    Feb 16, 2012
    Messages:
    10,193
    Likes Received:
    146
    lol u must of been drunk to walk that much :p
     
  4. CNS-southwest

    CNS-southwest Grand Master
    Member

    Joined:
    Sep 5, 2012
    Messages:
    3,819
    Likes Received:
    111
    Nope sober.... Just wanted to get home to my boy and fiancée tbh lol
     
  5. Smurf

    Smurf Banned
    Member

    Joined:
    Mar 18, 2012
    Messages:
    20,811
    Likes Received:
    3,812
  6. CNS-southwest

    CNS-southwest Grand Master
    Member

    Joined:
    Sep 5, 2012
    Messages:
    3,819
    Likes Received:
    111
    Lol smurf, those would come
    In handy if your working and no where to go though
     
  7. Smurf

    Smurf Banned
    Member

    Joined:
    Mar 18, 2012
    Messages:
    20,811
    Likes Received:
    3,812
    Yep saves trying to hold it in for hours or knocking on a stragers door asking to use their loo :D

    Knock Knock,...Hello I'm working next door so just wondering if would you like a quote too?....oh by the way I'm offering a special discount right now if you let me use you loo :lol:
     
  8. CNS-southwest

    CNS-southwest Grand Master
    Member

    Joined:
    Sep 5, 2012
    Messages:
    3,819
    Likes Received:
    111
    Haha
     
Advertisement